adam powiedział [1]

/ babcia jest ekspertem od kółek tych takich ząbkowatych /…/ bo trzeba wiedzieć, że nie wszyscy są rolnikami /…/ koleżanka jest mercedesem i cały czas wygląda jak odlew /…/ koleżanka się zakochała w pralce /…/ ludzie mówią, że pralka umrze, ale to są insynuacje /…/ chodzi mi cały czas o tę szkołę kocią czy psią w Kłocku /…/ co się stanie z kobietą w moich nogach, która nie umie prać? /…/ kiuri, taka przyprawa /…/ – adamie, gdzie pan mieszka? – u siebie w domu, ale proszę mi nie przerywać /…/ wioślarz ma inną pupę, smart ma inną pupę, i szewrolet, i warszawa mają inne pupy – każdy pierdzi inaczej /…/ jesteś bardzo pokrzywdzona (o moich ściętych włosach) /…/ czy kochasz mnie choć troszkę? albo czy znasz jakąś kobietę, która mnie kocha? /…/ ja jestem jaki jestem – jak jestem głupi to jestem głupi, jak mądry to mądry /

0 Responses to “adam powiedział [1]”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

