czas na reklamę

jeśli jakiś istotny element twojej domowej fauny zaginął bez śladu, a wszelkie poszukiwania na włąsną rękę zawiodły – nie rozpaczaj, zgłoś się do KULI, Pogromcy Swawolnych Uciekinierów, wszystkich czterołapych, kudłatych, szczekających bądź miauczących, skrzydlatych pierzastych i futerkowych kicających. znajdzie tych znużonych osiadłym życiem kanapowców z lekką nadwagą, którym z nudów zachciało się poniuchać podwórkowe śmietniki  i tych  niewykastrowanych, napalonych lowelasów, co wysmykują się z domów i w poszukiwaniu partnerki gotowi są przemierzyć ulice, przecznice, ogrody i sady w promieniu trzech kilometrów. kula to profesjonalna obsługa, szybkie efekty, niezawodność i skuteczność w 100%, a do tego nieobojętny twojemu zwierzakowi urok osobisty(kula dysponuje sakiewką zdrowej i pożywnej karmy dla każdego gatunku) i elastyczność metod. w cenę usług wliczona jest werbalna reprymenda zwierzaka – bardzo efektowna technika prewencyjna.                                                                                                                           cena: jedyne 100zł za staranne przeczesanie 10m2 (dla klientów z kartą deluxe, istnieje również możliwość wykupienia obszerniejszego pakietu rabatowego: przeczesanie 500m2 za jedyne 4999zł)

untitled-1-copy

a tak a propos przeczesania, to byłam dziś u fryzjera. tylko dlatego, że spóźniłam się rano na egzamin. o godzinę. no to poszłam na targ i za pół pensji zakupiłam tam tanich ciuchów i pół kilo karmy dla kastratów, poczym obładowana niczym rasowa reprezentantka społeczeństwa konsumpcyjnego poszłam jeszcze do fryzjera by niczym typowa reprezentantka płci słabej(ha!) zaznaczyć za jednym machnięciem początek nowej ery osobistej i wydać co miałam przy sobie do cna. zazwyczaj z fryzjerami to jest tak, że ich twór podoba mi się do czasu, aż nie zaczną dyskretnie pakować mi we włosy żelu (o, tu, ciuteczkę tylko), o który prosiłam żeby go nie, ale i tak nie jest źle: tym razem nie wyglądam jak ołowiany żołnierzyk z garnkiem na głowie. i dostałam kawy.

ogłoszenie drobne:  jeśli ktoś ma w domu zepsuty instrument dęty, może go naprawić w zajebistym zakładzie naprawy takowych na ulicy batorego we wrzeszczu. polecam.

0 Responses to “czas na reklamę”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

