adam powiedział [3]

ja cię pamiętam z innej pozycji, ale jak chcesz to możemy to zrobić też po włosku/…/ ty nie jesteś moją matką, ty nią dopiero zostaniesz/…/ tramwaj mi wydłubał oko, ale ty mi je wylizałaś/…/ z nixona zrobiłem se ojca i fajnie, mam amerykańską rodzinę – mama królowa angielska, tata nixon/…/ zdejmujesz dupę, buty – wszystko/…/ zaprosiłem sturdeję, na uszach miał lusterka i pytam się: czy chcesz być latającą dżdżownicą?/…/ kot zaczął płakać, wsadziliśmy go do pralki/…/ nauczyliśmy go pastować buty po warszawsku/…/ najważniejsze w życiu to zaszyć chustę z okularami w brzuchu//

2 Responses to “adam powiedział [3]”


  1. 1 Adam June 18, 2009 at 11:08 pm

    chcialbym poznac Adama. serio serio.. mozesz mnie do niego zabrac?

    • 2 helloburdello June 19, 2009 at 9:22 am

      do niego się nie da zabrać, musisz się na niego natknąć. ale jak się pokręcimy razem w okolicach józefa, to pewnie się uda – on się lubi na mnie natykać =] i dawać mi tanią biżuterię^^


Leave a Reply

